Ida -

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

dålig ventilation

Av Ida - 25 maj 2010 06:32

jag måste ventilera!! alltså för det första så jobbar jag arslet av mig för tillfället.


BÖrjade 18.15 igårkväll. Blev placerad på buntning av maskin. Sen fick jag specuppdrag att köra en annan maskin. Sedan körde jag en annan sak på samma maskin. Sedan var klockan 23 och jag hade en timmes fritid. Sedan börjar nattpasset med att jag får gå på manuella en stund innan kodningen. Sen maskin och rast och därefter blev jag dirigerad till maskinparken för att fortsätta på det jag gjorde innan rasten. Då möter jag min lagledare. Rakt ut frågar han "Ida, har du gått ner i vikt?" Chockade jag svarade och tänkte inte så jättemycket på det sen. Sedan när jag var klar där fick jag gå till en annan maskin och köra tills jag slutade. Den var lite motvillig, bandet hoppade av och den tjorvade allmänt. Men allt gick på tid!


I alla fulla fall så när jag och J sedan skulle cykla över bron så berättar hon för mig att våran lagledare frågat henne om MIN VIKT och om jag gått ner. Jaha, har blir man omtalad. Så nu tänker jag på det hela tiden. Känns lite konstigt att ens ledare pratar om ens vikt... faktiskt.


jaja, nu ska jag DÄCKA.. Är dock inte jättetrött men helt sjukt slut i kroppen! Har stått hela natten dessutom så mina fossingar behöver sova..


Sov sött! (till mig själv)

 
 
Hanna

Hanna

25 maj 2010 14:57

Hahaha! ;S visst är det lite udda ens lagledare kommenterar vikten! Vad har han med det att göra liksom? :P Nåväl, han ville väl bara vara social!
Hoppas du styr upp natten och posten, för jag styr upp dagen! :) Då täcker vi upp hela dygnet!

http://www.falkpost.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards