Ida -

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Mina barn

Av Ida - 8 oktober 2009 13:14

eller rättare sagt, mina framtida barn! De ska inte få äga helsvarta nästan identiska sockar! Det är så tidskrävande att försöka para ihop 21 svarta sockar! För till sist blir det över tre stycken varav ingen av dem kan bilda något par!! Min framtida man ska inte heller få äga svarta sockar, i alla fall inte i samma modell! För då måste man gå igenom vilka som är mest nötta för att det ska gå hyffsat jämnt ut i slutet!

 MEN, han får hellre ha likadana svarta sockar än tennissockar!! Jag tycker inte om dem! Bara så att ni vet... Och strumpor i sandaler är inte heller tillåtet.. Haha, jag och mina krav.. För kommer ni ihåg att jag vägrar stryka min framtida mans skjortor?

Ja, det lär jag ju få äta upp snart.. I framtiden kanske ingen man stryker skjortor, tänk om samhället håller på att gå tillbaka i tiden och alla kvinnor blir hemmafruar?

Det ska INTE få hända! Och det hoppas jag att alla håller med mig om!!



Kram

 
 
Ingen bild

E

8 oktober 2009 13:53

Du får inte bli hemmafru, det är du alldeles för smart för! :)

 
Martin Karlström

Martin Karlström

9 oktober 2009 18:45

Så du kan tänka dig att para ihop din mans sockar men inte stryka hans skjorta? Jag har visserligen aldrig strukit en skjorta men jag tror att det inte är lika jobbigt som att para ihop en massa sockar :P

http://martinkarlstrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Presentation

skriv gärna en rad här..

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards