Ida -

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

dagens lucka

Av Ida - 4 december 2009 14:36

I dagens lucka hittar vi: Pålitlighet


Jag tror på människor. Jag vill gärna se att alla är pålitliga. De flesta är det, men det finns vissa som förpestar vardagen genom att bryta ens förväntningar. Det är sådana människor som får mig att må dåligt. Det är såna "vänner" som man ska bryta med, man ska inte utsätta sig för att må dåligt på grund av någon som inte kan bevisa sig god nog att vara din vän. Och det kan inte "regler" sätta stopp för. Det finns inga bortförklaringar som gör att du ska behålla en vän som sviker dig, gång efter gång för att denne inte är pålitlig.


Nu syftar jag inte på "jag kommer klockan 12!" men sedan kommer denne inte förens 12.10 Det är inte den pålitligheten. Det är den känslomässiga. Ni förstår säkert vad jag menar!?


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards