Ida -

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Ida - 3 december 2009 18:30

luktat så här fruktansvärt äckligt förut!!

Tjejerna och föräldrarna har löss. Alltså bertyder det att jag, trots att jag INTE har löss, måste behandla mitt hår med det mest illaluktande medel jag har rört i! Det luktar apa och mitt hår är nu fullt med äckligt lödder! Blä, och det kliar och ser ut som att jag inte har tvättat håret på mer än ett decennium!


Fy gatan! och jag som ska på au pairträff! Jag måste allvarligt varna dem innan de börjar titta konstig tpå mig.. Kvällens öppningsreplik "ursäka om jag luktar äckligt, men jag är medveten om det!"..

Haha


Nä nu ska det sköljas ur, sedan luskamma, sköljas ur igen och sedan försöka hinna torka det lite.. FÖr jag MÅSTE hinna med tåget som går 19!

Dessutom har jag bakat drömmar som jag ska bjuda på ikväll, men ingen vet om det ;P Jag är SNÄLL!


Kramhej

Av Ida - 3 december 2009 11:26

I dagens lucka finner ni: Saknad


Saknad är något jag tror de flesta känner någon gång. Jag har känt väldigt mycket saknad under de senaste månaderna. Jag har även kommit underfund med att Saknad leder till något viktigt. Det är först då vi saknar något vi kan uppskatta det och njuta ännu mer av det än innan!

Jag tror att vi måste känna saknad för att sedan kunna visa och känna hur mycket andra/annat betyder för oss!


Jag är dålig på att berätta hur viktiga nära och kära är i mitt liv. Men jag hoppas att jag har visat det bättre nu på senare tid!


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards