Ida -

Alla inlägg den 11 december 2009

Tid

Av Ida - 11 december 2009 22:30

Tiden rullar på, sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader och år går och vad gör vi? Vi är alltför jäkla upptagna med att göra andra nöjda!

Kom ihåg att göra saker för DIN EGEN skull! Jag är absolut sämst på att göra det men det är värt att försöka i alla fall :)


Jag vet inte var jag ska börja..

Igårkväll intogs världens billigaste och godaste julbord på au pairträffen! Söta I hade stått och fixat och donat hela dagen med all mat och så fick vi det som blev över från den stora jullunchen. Allt var hemlagat och vi fick äta så mycket vi orkade för endast CHF 2 (dvs ca 14 SEK) !!!!!!


I morse vaknade jag trött !!! Sedan sov jag en timme till. Sedan städade jag toaletterna. Sedan läste jag. Sedan åt vi lunch. Sedan bakade jag en sockerkaka i en form som var formad som en julgran. Sedan läste jag. Sedan var det fika med J. Sedan läste jag. Sedan var det middag. Sedan åkte vi : Jag, J och U till en kyrka i F för att se på en stor julkonsert som S medverkade i. S och massor med andra barn i hennes ålder fårn olika skolor..

Fint- Ja. Mäktigt- Ja. Kall kyrka- JAAAAAAA. Svårt att ta fina/osuddiga bilder- Ja.


Sedan åkte vi tillbaka. Jag hade megaont i huvudet. R kom hem (efter att ha missat Ss konsert) samtidigt som oss. Jag sa god natt och ramlade i trappan. Sedan in i duschen och sedan datatid!


Nu ska jag lägga mig, imorgon ska jag upp 06.15 ungefär.. Typisk lördag i Idas liv...


Krmahej

Av Ida - 11 december 2009 01:22

har "Nyss" kommit tillbaka efter au pairträffsavslutningen innan jul! Med svenskt julbord! Snacka om att äta sig riktigt mätt! Bilder uppkommer imorgon, eller egentligen senare idag!


Men nu måste jag verkligen SÖVA!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards