Ida -

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ida - 30 april 2011 23:43

utom jag. Jag ligger i min säng och ska sooova! :D Har varit dödstrött sen 21.37 någon gång. Nu är det alltså dags, efter en lång pinande väntan. Men det väntar nattjobb och då får man planera litegrann. Tänkte bara slänga upp lite bilder från dagen!


Svirade om på två röda efter en tempodusch efter spinningen på förmiddagen. För att hinna till min avtalade tid. Grävde fram något från garderoben som hastigast och insåg sen att det var ruskigt bra kläder. Sköna, snygga och sjukt bekväma!


 

I och för sig känner jag mig alltid snygg efter ett riktigt svettigt träningspass..!


Sen bar det iväg till trädgårdsmässa och därifrån kom jag med detta.

 

 

Persilja, tvåfärgad Timjan och Citronmeliss. Luktar ljuvligt!


Nu ska här göras mat med färska kryddor!

Eller så får de bara stå där och se fina ut. Finns sällan finare blommor än fina bladverk :)


 

Införskaffade mig även lite levande till mitt rum. Bambu! Luktar nada och är vacker i sig! Fin kruka också.


ÅÅh, fina fina lägenhet.


Av Ida - 30 april 2011 16:12

Idag har jag hunnit med massor. Spinning, mässa, affär och fika. Och nu ligger jag ute på balkongen och solar/löser korsord och lyssnar på "Hejhej Monika!" Världens sommarlåt, inte för att mina öron är särkilt glad att höra den så hoppar liksom glädjen till en ny nivå eftersom det ärä ju ändå som sagt världens sommarlåt! Likaså "Sarah" och "Innan klockan slår" och "vågorna". Sommarlisatan rullar på helt enkelt!


Har ju införskaffat mig en ny sak. Och Har besökt affären där jag köpte saken tre dagar i rad och igår fick kjag äntligen med mig saken hem. Har haft samma säljare till hjälp varje gång. VI känner nästan varandra nu, så mycket har vi surrat. Tror ni inte att han är och fikar på samma fik som jag! Och mitt sällskap sätter sig vid bordet bredvid hans! Surrar på ett tag. Han måste ju tro att jag förföljer honom, haha!


Nä nu ser jag inget på skärmen, kanske massa stavfel men det får ni ta!


BIldbomb kommer senare när det är för kallt för att ligga ute i bikini! Ikväll/inatt/imorgon alltså!


Ha en riktigt mysig valborg nu, tjohej

Ovido - Quiz & Flashcards