Ida -

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ida - 5 april 2011 01:51

 

Kände mig som en ny människa när jag vaknade idag och kände mig utvilad, behövdes efter helgens bravader. Då känner man sig fräsch och go trots den tråkiga dimman/regnet utanför fönstret.

 

Helt plötsligt har jag plötsligt börja tycka om örhängen av olika slag och byter gärna varje dag, förmodligen bara för en tid men det får va så.. De här fina har jag delvis pysslat ihop själv..

  Förra veckan hade jag blåa naglar. Fint tycker jag trots att jag aldrig över huvud taget använt färgstarka nagellack. Repris på den!


Nu sängen -bums!

Av Ida - 5 april 2011 01:38

Jag gillar att leva i den bubbla som jag levt i senaste veckorna. En bubbla där jag gör det jag vill göra och njuter av det varje sekund! I min bubbla går jag min egen väg, självförtroendet är på topp och livet glänser. Nu är jag åter tillbaka i verkligheten och inser att bubblan har gett mig otroligt fina minnen nu när vardagen är tillbaka med sin trygghet och rutiner. Kan låta tråkigt men jag är inte särskilt nere över det. Jag har ju ändå fritid liksom. Nu önskar jag bara att våren kommer och går över i stora (gärna gigantiska) steg så att sommaren är här om bara några dagar. Pollensäsongen kan jag gärna skippa.


Spenderade helgen i Kittel med härliga människor med härliga intressen :D


 

Fina tjejjor i Lillgrovan

    

Snön var litebristfällig på sina ställen... Men det var ändå GRYMT roligt!!

Delar av gänget!   

Solen kom fram trots vaga prognoser


Skidåkning det är livets goda!





  

I min bubbla gör jag som jag vill, går och plaskar i vattenpölar till exempel!

Eller åker skidor på ställen som taggar mig till TUSEN! Utmaningar är såhimla skoj :)

Ovido - Quiz & Flashcards