Ida -

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ida - 29 april 2011 21:26

Livet på en pinne!


Dagen har spenderats på jobbet och på cykelsadeln! har cyklat mer än 3 mil idag-hurtiga jag! Utöver det har jag klippt mig, kändes som att jag behövde fräschas till! Sen har jag snyltat middag hos mamma och kramat om två fina flickor!

Har sedan dess suttit (läs legat) framför tvn och sett Så ska det låta- förmodligen det bästa svenska tv-programet efter Mästarnas mästare. Tänkte fira att det är helg med en godispåse men blev efter kanske 10 godisar oerhört less och äcklad. Så för första gången i mitt liv ska jag ställa undan en halv påse godis till bättre tider.


Imorgon väntar utflykt och mys vid majbrasan!


NÖJD!


 på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards