Ida -

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Ida - 21 april 2011 17:32

Åh, solen värmer så mycket nu på dagarna!


Påsken är här och den har med sig alla fina färger! Gult till exempel..


 

Vi köpte lite blommor förra veckan

 


 


 


Gult är INTE fult, tvärtom! finaste färgen som finns!


 

Hittade min första Tussilago i måndags! Då är våren här


 

Lyxfrukost såhär på skärtorsdagen!


tjohej

Av Ida - 21 april 2011 17:17


Förra veckan var jag och åkte på den sista snön i Middagsberget. Det regnade men inga bistra miner för det! Vi hade ett samarbete mellan olika skidlärargrupper och sånt samt uthyrningen så vi hade tillgång till allt :D Jag började kvällen med snowboardåkning, har inte åkt på 8 år så jag trodde jag var helt off, men jag var så mycket bättre än så! Gick till och med BRA!


 


Sen kom jag på att jag ville prov SKIbike, sagt och gjort! Satt på den i säkert två timmar och raceade.. Började som vanligt fegt men i slutet kunde jag carva med den och krascha gjorde jag och upp och åka igen- outside the box! Jag är så galet nöjd!


   


Sen ville jag även prova Telemark- lånade ihop utrustning och fick mig en 3minuter intro. Gick bra enligt lärarn och jag kände mig nöjd! Hann med 3 åk innan liftarna stängde. Men det ska jag absolut prova igen!

 

för övrigt svårt att fotografera sina egna fötter.


Äventyrliga lilla jag åkte inte vanliga skidor över huvudtaget! hihi


Sen har jag börjat löpträna inför Blodomloppet som går av stapeln om knappt en månad.. Idag blev den en kort runda (trodde jag sprang 2-2,5 km.. ) men kollade på Eniro sen och jag hade sprungit knappt 4km!! hejjahejja! Mätte också att jag har nästan exakt 5km till jobbet. Ska kanske springa dit någon dag nästa vecka... Om det är fint väder :)

Ovido - Quiz & Flashcards