Ida -

Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Träningskramp i skrattmusklerna

Av Ida - 30 mars 2009 01:44

På min dansklubb så serveras vatten under dansen på söndagarna.. Då får man ta en plastmugg och skriva sitt namn på för att spara på muggar (och miljön!?) Det brukar bli några muggar på det där bordet så jag brukar rita kaos-artade streck på "min" mugg.. Detta även idag.. E och T stod där då jag kom dit så vi började tjattra litegrann.. Och T uppmärksammade mitt klottrande. Han började med att säga att det troligen tydde på psykisk ohälsa, och då svarade jag bara med att "det är bättre jag tar ut det på muggen än på någon/något annat. Då sa han "annars brukar jag vara emot klotter på muggen!" Jag och E kollar fundersamt på varandra och fattar inte vinken, förens T många sekunder senare förklarar att han syftade på muggen-toaletten. Och då föll jag och E in i ett låååååååååångt fnitteranfall ;P Som vi framförallt brukar göra då vi är trötta.. 


Dansade i lördags i Ske-hamn, haft bättre och sämre kvällar. Men kvällen fick ändå G+ i betyg. Dansade inte så mycket, men de danser jag fick vägde upp allt annat :)

Men mina knän är inte i prima skick måste jag säga :( Men jag överlever, som alla gånger tidigare^^


Sov Gott

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards