Ida -

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Ida - 2 mars 2009 08:42

Jag måste erkänna... Jag ljög litegrann i gårdagens inlägg..

Men inte så mycket.. Jag har istället för en 20-entimeters lårkaka 4 mindre lårkakor, men dem tillsammans ger mig lika mycket smärta som en gigatisk kaka som skulle täcka HELA låret. Detta skriver jag nu, efter att ha vaknat flera gånger inatt på grund av smärtor i låret.. Så jag har bara sovit på höger sida, vilket även har orsakat en sorts nackspärr! Så jag är inte på så bra humör nu på morronen. Men som tur är har jag syster och far med mig.. Som kan "rädda" mig om så behövs idag igen..  


Fått rekomendationer om bubbelplast.. Bra idé, men här kommer orsaker till att jag inte ska ha det.. 1. Får jag inte på mig mina täckbyxor (ev även täckjacka) 2. Ser jag ut som en zombie 3. lika osmidig som Anja Pärson..

Och det vill man ju inte vara.. :P


Nu till frukost och sedan blir det att entra det halvblåsiga och snöiga vädret där ute, men till backen ska vi!!!! :D


Kram (och kom ihåg att smärta inte är farligt!)

Ovido - Quiz & Flashcards