Ida -

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ida - 5 mars 2009 08:59

Nu blir det sista uppdateringen innan nästa gång jag skriver.. Men då hemifrån Ume(å).

 Jag måste bara få berätta en sak.. (jag vet att du kanske inte vill... menmen..) E ringde då jag hade somnat (jag vet vanligt folk sover inte 21.30..) Och jag lägger på, sms.ar att "jag sover, kan vi ta det imorrn?" Men somnar om innan jag får svar.. Men då jag vaknar nu på morron, så har jag fått hela två sms! av E då.. Båda nästan lika panikslagna.. Men jag hoppas att du löste "problemen"^^ Hursomhelst jag har aldrig känt mig så elak som i morse då jag vaknade.. jag somnade ifrån sms nr1 igår.. FÖRLÅT! 


Annars så är det inte lika bra väder idag som det var igår:( Det är molnigt och det blåser FÖR mycket. Ska till Tärna idag, hoppas att det är bättre väder där..

Men om inte, med nypistade backar, blir nog dagen alldeles perfekt:)

 Nu ska vi bara packa matsäcken (det som pappa gör..^^) Sedan ska vi åka mot backen.. (Igår åkte vi till backen vid den här tiden:P) 


Men idag tar vi det lugnt, vi får ju inte åka skiten ur oss varje dag ;P

Pappa åker hem idag, så internet följer med han.. Så vi ses någon annan dag


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards