Ida -

Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Summa kardemumma!

Av Ida - 17 mars 2009 22:17

Förvirring i msn.


E är här och vi syndar. Vi har syndat fast det inte ens är lilllördag! Tro det eller ej, men så är fallet! Men då tröstar vi oss själva så vi MÅSTE dansa järnet av oss på fredag! För då spelar zlipsarna på ersboda, så man måste ju passa på :)


Annars har jag inte så mycket spännande att redogöra.


Här kommer lite ospännande information.. 

Varför prata om tvätt i ett mejl? kan någon förklara det för mig!?!?!


Idag var jag i lärarrummet så F ringde till B.. Jag hälsade till F och han hälsade tillbaka att han saknade mig.. Då sa jag, jag saknar dig också. Men då bröt N tystnaden och sa NU börjar jag bli orolig! Sånadär (internaskämt?)saker kan misstolkas ibland.. :P


E ska sova här inatt för att vi ska på universitetet imorrn på "öppethusgrejsimojs". Men hon sitter bara och sms.ar med massa människor.. Hon anser inte att jag duger! Och ändå sms.ar hon mig helt plötsligt. Dessutom ligger hon och asgarvar hela tiden! Kan det har något samband?

 Vet inte riktigt vad hon håller på med just nu.. Tror att hon sms.ar med nån kille hon känner.. Dem utmanar varandra..


Men nu ska jag försöka vara lite mer social, för att se om jag duger bättre!

 Kanske, kanske inte! Vem vet? Vi kan tydligen bara konversera via sms. Dagens teknik!!


Puss och Kram

 
 
Ingen bild

e

18 mars 2009 16:31

Jag tycker om dig ändå! Tack för igår/idag! Nu laddar vi för fredag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards