Ida -

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Smärta vad är det?

Av Ida - 12 mars 2009 22:30

Eftersom jag är som jag skrev i förra inlägget.. Dvs bäst på att inte lämna in vissa skoluppgifter i tid.. Därför hade jag en muntlig filmanalys med K idag.. Jag visste förutsättningen att jag max kunde få G.. I slutet säger K att jag återberättar filmen på ett så romantiskt sett så hon börjar gråta.. Naw^^

 Sedan säger hon glädjande att hon märker att jag lagt ner tid på uppgiften så jag får klart Godkänt!! :D :D :D


Hade sovmorron till 1 idag dessutom^^

 Sedan "pysslade" vi på SmåF idag, mycket trevligt.

Sedan matte (tröööööööööööööööött)

Sedan hem..


Och vad händer efter det då, jo jag ska hjälpa till med skidskolan. Kände dock som att jag inte tillförde något.. Men man kan ju inte vara jättebra första gången med en sådan grupp...

 Men vad händer efter skidskolan är slut, jo då säger B att hon ska ha privat puckelpist-träning med mig.. Jag har åkt en gång förut och det var på friluftsdagen för tre veckor sedan.. Men jag ger mig inte i första taget så ut i pucklarna blir det. Gick skräp första gången, bättre andra gången osv. Vid kanske 6 försöket lyckas jag riktigt bra (tycker jag) men det finns ju alltid saker man kan förbättra..

 Men sedan är jag ju dum som jag är och slutar inte då det gick som bäst. Skulle jag ha gjort, för det gick riktigt skräp sista två. Men jag kan väl bara träna mer. Kände mig lite dålig då jag såg dem andra (dem som eg tränade^^) åka, men jag skäms inte över att jag inte kunde. Jag var ju där för att lära mig :)


Pucklar i pisten och ont i handled och knän är dagens resultat.


Kram och tare lungt i pucklarna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards