Ida -

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

dagens klagan

Av Ida - 16 april 2011 14:35

Jag ska springa blodomloppet, vilket har varit bestämt LÄNGE. Och så fick jag schemat för resten av kvartalet häromdagen. Insåg nu, idag (efter att ha varit ute och joggat) att JAG JOBBAR DEN KVÄLLEN. Måste alltså söka ledigt och av erfarenhet veet jag att det inte är så enkelt som det låter. Hoppas innerligt att det beviljas!

Jag har hela tiden (senaste två veckorna) sagt att det är så skönt med en 80%tjänst eftersom jag då kan planera min fritid. Men det går ju inte när fritiden inte infaller när man vill.. Usch och fy och blä.


Men annars är allt frid och fröjd! Jag är glad och nöjd. Jag mår ruskigt bra efter några dippdagar med sjukhosta och snuva. Träningen är igång igen och jag lever loppan! :D


Ska hem till mamsen och äta middag idag, därför har jag för en gångs skull klätt upp mig! (i förhållande till vad jag brukar svassa omkring i var dag på jobbet.. )


Dessutom var jag snusade på världens sötaste 4veckorsBäbis häromdagen! Myyys!


samt att jag var ute och dansade (för första gången på ett halvår) igår! hade superkul fast magen ropade efter påfyllning och ögonen efter sömn..


end.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards