Ida -

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Ida - 18 april 2010 23:58

Jag har fått i uppdrag att länka några bloggar.. Närmare bestämt två postenjobbarebloggar! På båda omnämns lördagens strapatser på Ålidhem! Spännande spännande!!


Falkpost-bloggen och Fokusbloggen!


Bilder och spännade historier kan man skåda på dessa bloggar!


___________________________________________


Lycka är då man gått och suktat efter godis i flera timmar och kommer hem och inser att det finns en påse i skafferiet! Dock räckte det med en handfull innan jag blev less.. Menmen nöjd blev jag :D



Kramhej

Av Ida - 18 april 2010 13:35

igår fick jag veta att jag har några som läser min blogg (som dessutom letat fram den!) vilket förvånade mig ganska mycket. Faktiskt! För jag skriver ju inget vettigt här inte!



I fredags slidade jag med cykeln på väg till jobbet och har varit lamslagen hela helgen. Igår i alla fall, men idag är det bättre, blåningen på benet är lika stor än men jag lever! Jackan gick tyvärr sönder :/

Och ni som känner mig vet ju att jag har en orange jacka, en jacka som jag inte kan leva utan. Så jag måste väl laga/köpa en ny bara för att!!

Dumma dumma grus som ligger och rullar på vägarna nu. Dessutom är det enda gången jag straffas för att vara duktig! Alla andra, ALLA andra postenarbetare som cyklar genar genom rondellen, men lilla duktiga jag skulle ju inte komma på den tanken, så jag var duktig och cyklade på dödscykelvägen (korsningen) och dök, dök på riktigt och blev irriterad på en man som gick förbi utan att ens fråga om jhag levde!! VIlket samhälle vi lever i?!?!?!?

Nej, jag hade ju tänkt att det här inte skulle bli ett irriterat inlägg. Pyttsan med det!



Nu blir det fixa lite mat och sånt innan jag beger mig mot jobbet (gåendes) om ett tag..


Måste ju få njuta av solen :)


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards