Ida -

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Ida - 21 april 2010 11:04

Åååh, vad glad jag blir av alla kommentarer :D och andra saker :D :D


Har bara fått höra positiva saker om min nya frisyr och jag blir så glad!! Själv känns det lite konstigt än! Speciellt då man tvättar det! Finns ju liksom inget att tvätta i förhållande till förut...


Och så blir jag så glad av mycket för tillfället! Våren sprudlar, även om det inte är riktigt sommar än, fåglarna skrattar!



   (bild tagen i Ghana, ht 08)


Dock är det ju vissa saker jag skulle vilja undvika i vår. Som Pollen bland annat.


Höll inte på att somna igår/inatt. Låg och skruvade mig så oerhört. Så jag slet fram korsordstidningen och löste tre kryss (kanske lite för enkla...) höll på att somna framför tidningen, la bort den, försökte somna men... NEJ gick inte. låg och skruvade LÄNGE. Sen vaknade jag av klockan i morse. Tänkte börja mitt nya liv med att vakna i rimlig tid på dagarna så att jag hinner se solen och hinna göra något alls.

låg och drog mig då jobbet ringde och ville att jag skulle jobba kväll och natt, vi kom fram till att jag ska jobba 15-23! Lagom men ändå 8 timmar. Men man är ju människa efteråt. För jag får inte vända dygnet nu då jag har lovat att agera provvakt på nationella prov på fredag. Då BÖRJAR provet klockan 9. Hur ska det här gå? Därav mitt nya liv/gå upp tidigt! (tidigare)


Nu PLUGG! eller kanske börjar med frukost..


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards