Ida -

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Ida - 22 april 2010 19:08

Finvisan


Fin är du när du går till din vän
Fin är du när du kommer igen
Fin är du fin vill du vara du är fin.
Fin är du och fin vill du vara,
du är fin


Fin är du uti alla manér
Fin är du när på vännen du ser.
Fin är du fin vill du vara du är fin.
Fin är du och fin vill du vara,
du är fin

________________


Det här är en visa som jag sjöng med den lilla kör som jag var med i medan jag bodde kvar i Lycksele.. Började tralla på den här helt plötsligt och var tvungen att kolla upp texten, för jag trodde att det var fler verser.. Men hittade ingen längre text än den här. Den är fin!


Kramhej

Av Ida - 22 april 2010 15:41

För några (ganska många) veckor sedan så köpte jag en ny jacka! Tadaaa


Den ska väl egentligen ersätta den orangea (som nu dessutom är trasig..)

Har inte velat använda den.. Vet inte varför. Men har väl tänkt använda den som skidjacka egentligen!

Men idag då jag skulle gå till blodcentralen så saknade jag en "promenadjacka", så jag tog och invigde den idag. Såhär ser den ut!


  

(klicka på bilden så blir den större)


tog massor med bilder och alla blev suddiga men det duger! Håret står ju åt alla håll och kanter men det blåste ju ändå ute så orkade inte fixa..


Kramhej

Av Ida - 22 april 2010 14:35

Idag har jag tagit tag i något jag funderat på ganska länge. Gick till NUS och blodcentralen..

Snart kan jag alltså vara blodgivare! Tog prover idag och så ska jag få lämna blod om två veckor om allt är i sin ordning! Vilket jag förutsätter!



GE BLOD!! Det behövs!


Kramhej



Av Ida - 22 april 2010 00:01

Jag bubblar! spritter av glädje!



Ovido - Quiz & Flashcards