Ida -

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

nya insikter

Av Ida - 18 april 2010 13:35

igår fick jag veta att jag har några som läser min blogg (som dessutom letat fram den!) vilket förvånade mig ganska mycket. Faktiskt! För jag skriver ju inget vettigt här inte!



I fredags slidade jag med cykeln på väg till jobbet och har varit lamslagen hela helgen. Igår i alla fall, men idag är det bättre, blåningen på benet är lika stor än men jag lever! Jackan gick tyvärr sönder :/

Och ni som känner mig vet ju att jag har en orange jacka, en jacka som jag inte kan leva utan. Så jag måste väl laga/köpa en ny bara för att!!

Dumma dumma grus som ligger och rullar på vägarna nu. Dessutom är det enda gången jag straffas för att vara duktig! Alla andra, ALLA andra postenarbetare som cyklar genar genom rondellen, men lilla duktiga jag skulle ju inte komma på den tanken, så jag var duktig och cyklade på dödscykelvägen (korsningen) och dök, dök på riktigt och blev irriterad på en man som gick förbi utan att ens fråga om jhag levde!! VIlket samhälle vi lever i?!?!?!?

Nej, jag hade ju tänkt att det här inte skulle bli ett irriterat inlägg. Pyttsan med det!



Nu blir det fixa lite mat och sånt innan jag beger mig mot jobbet (gåendes) om ett tag..


Måste ju få njuta av solen :)


Kramhej

 
 
Emma

Emma

18 april 2010 20:19

Jo, till och med polisen i Paris tyckte att vi var för duktiga när vi stannade vid röd gubbe.. ;) Men jag hoppas att du kan fixa din jacka iaf!
Jag har fortfarande inte bestämt exakt när jag ska hem, men eftersom det ska var i mitten av augusti så antar jag att det blir runt den 14-15 någon gång. Vi pratade litet löst om att åka upp till Umeå i vecka 33 också, inget bestämt, men då passar det bäst för oss i nuläget!

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards