Ida -

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Ida - 9 april 2010 14:18

Jag har aldrig varit såhär irriterad och upprörd över en sak förut! Över ett par skor förut..


På utsidan ser jag väl ganska lugn ut, mest för att jag insett att jag inte borde och inte ska slösa massa energi på att vara irriterad när jag vet att det är omöjligt..


Därför skriver jag av mig på bloggen istället för att skrika och smälla i dörrar. För det är på den upprördhetsgraden jag ligger just nu!

I somras köpte jag ett par skor, för mycket pengar. Jag använde dem som en trogen tjänare och ÄNDÅ gick dem sönder och jag sörjde. Sedan när jag kom hem till Sverige tänkte jag reklamera dessa skor och idag fick jag veta att skon inte finns kvar på marknaden (så jag kan inte få någon ny) och jag kan heller inte få tillbaka mina gamla inlämnade! Det är de här favoriterna jag pratar om:


  


VÄRLDENS bästa sko! (även fast den hade en benägenhet att gå sönder...)


Den har varit med i Zermatt på flertimmarsvandringar och på MÅNGA andra äventyr.


Den var så sköööön, perfekt passform, passade min fot perfekt; bra uppbyggd och lagomt dämpande sula!


Nu ska jag sörja en stund till, sen får man väl bege sig till affären där varan inhandlades och lösa ut ett saftigt tillgodokvitto! Dessutom är jag på jakt efter samma sko.. Så om du vet..? TIPSA! (jag sa ju att jag var trogen (dvs skiter i om de gått sönder en gång)!)


Hejsvejs


(nej Martin, det har du inte berättat.. Vet inte om inköpet ens förvånar mig ;P)

Ovido - Quiz & Flashcards