Ida -

Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

När är nära för nära?

Av Ida - 28 mars 2009 00:42

Vid vilket skede är det mysigt nära och när är det inträngande?


Jag börjar kunna tackla puckelpisten snart^^ När man har "två tränare" så börjar man ganska snabbt att förbättra sig.. Men då får man ju ta stötar som onda knän dagen efter.. Och ännu mer smärta i stukade handleden..



Vet inte hur handleden kommer kännas efter imorrn heller, men dansa måste jag så^^


Haft och göra med många "män" igår och idag.. Lustigt.. Vet inte varför.. SKIT! Jaja, glöm det. Galen på varför man inte får veta orsaker bakom vissa saker..


Men så har jag ju en rolig grej att berätta också^^ Jag har nästan fixat kavaljer åt min kompis ;) Men jag tycker bara hela situationen är rolig!! Som ett ljus på en mörk stig, uppiggande är det iaf^^


Nu ska jag natta! KRAM 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards