Ida -

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Ida - 24 april 2008 22:42

Nästan... bara det att jag är nervös inför imorrn. Som kanske inte så många vet så har jag tandställning, ja vid 17 års ålder fick jag tandställning.. ganska ovanligt tror jag.

 Min mun är seg.. Imorrn ska dem operera "ner" den.. Låter värre än det är.. tror jag.. eller.. kanske.. eller inte..


Jaja nu borde jag lägga mig så jag inte försover mig..

Borde som man skulle göra med massa andra saker också.. Jag borde jobba med skolarbeten, jag borde cykla mer, jag borde plugga körkortsteori... Massa borden som jag måste göra, iaf för att jag ska känna mig nöjd och duktig..


Massa ansvar över att själv lyckas för att sedan upptäcka att man inte behöver lyckas för andra. Jag ska lyckas för mig själv, för att jag är mig själv och ingen kan ändra på "Lappis" (Ida/jag) "Lappis"-historien drar vi en annan gång..


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards