Ida -

Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Värre än plåster!

Av Ida - 25 april 2008 20:45

På tal om tandställningar.. Vill bara säga till Cecilia att jag gjorde samma sak med min "lösa" tandställning.. men det är ju problemet med den..

 Så till er alla unga som inte vill ha tandställning, ni kommer att ångra er sen.

 Operationen idag gick bra, jag blundade i mer än en timme menmen.. Det värsta var typ då dem drog bort det påklistrade lakanet.. Det var 100000 gånger värre än flera plåster, bara så att ni vet.

Det mest komiska är att dem sa att jag skulle ha ont i munnen i flera dagar, men jag har inte haft ont, än..

Men det är gjort iaf, å hoppas inte på nåt liknande.  


Nog prat om sånt prat..

Jag har haft ett dvd-maraton med E idag.. somnade i nån timma, men det var trevligt förutom om det var under dem omständigheterna.. Att E inte var i skolan och att jag gjorde det där i morse..


Nu ska jag försöka få i mig nå dryck, i sugrör förmodligen.


Kram på er alla!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards