Ida -

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Tankekarta

Av Ida - 16 april 2012 16:48

Tankekartor är väldigt underskattade. Har alltid ogillat dessa bubblor och streck, har aldrig vetat var jag ska börja. Hur utförlig man ska vara, rädd att missa något, rädd att göra fel. När jag för en stund sedan fick tips om att göra en tankekarta inför mitt lönesamtal imorgon så nappade jag direkt med något tvekande självförtroende. Skrev "lönesamtal" i en bubbla i mitten. Gjorde streck, skrev, streck, skrev. u har jag en karta, där jag knåpat ner många av mina tankar. Mina tankar som sällan är sorterade, utan bara ett enda kaos. Där jag aldrig prioriterar, jag vill ju göra allt. Därför jag sitter här och knåpar nu. Reder ut mina tankar och känslor om jobbet, om mig på jobbet.


Jag vill inte göra fel, därför gjorde jag en Spotifylista igår. Bara med låtar jag gillar. Bara jag som bestämmer. Utmanar mina gränser och därför kan alla ta del av min lista. Jag växer, försöker växa. Utmanar mina gränser.


Vååår





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards