Ida -

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Ida - 16 april 2012 23:58

Kände genast att livet blev mycket enklare, ljusare. Det finns hopp inför framtiden!


      


I år en resa utan tandställning. Bara det bör ju firas.  


Skönare frisyratthaunderhjälmen då.

Lugg är inget att ha för en tränande hjälmskidåkare.  

Även om jag trivs bra i det annars...


Av Ida - 16 april 2012 22:31


Skrattattackgångertusen. IDA I ETT NÖTSKAL.

Av Ida - 16 april 2012 16:48

Tankekartor är väldigt underskattade. Har alltid ogillat dessa bubblor och streck, har aldrig vetat var jag ska börja. Hur utförlig man ska vara, rädd att missa något, rädd att göra fel. När jag för en stund sedan fick tips om att göra en tankekarta inför mitt lönesamtal imorgon så nappade jag direkt med något tvekande självförtroende. Skrev "lönesamtal" i en bubbla i mitten. Gjorde streck, skrev, streck, skrev. u har jag en karta, där jag knåpat ner många av mina tankar. Mina tankar som sällan är sorterade, utan bara ett enda kaos. Där jag aldrig prioriterar, jag vill ju göra allt. Därför jag sitter här och knåpar nu. Reder ut mina tankar och känslor om jobbet, om mig på jobbet.


Jag vill inte göra fel, därför gjorde jag en Spotifylista igår. Bara med låtar jag gillar. Bara jag som bestämmer. Utmanar mina gränser och därför kan alla ta del av min lista. Jag växer, försöker växa. Utmanar mina gränser.


Vååår





Ovido - Quiz & Flashcards