Ida -

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Fest

Av Ida - 5 augusti 2011 14:28

Festivaltjej är jag inte riktigt, men såklart kan det vara massor av trevligt med det också. Här hade jag i alla fall en helrolig kväll!


Jag hade inte alls planerat in någon tur till PDOL. Skulle "bara" upp till Piteå för sol och kalas. Faktumet att Maggio skulle spela nådde mig på lördagsmorgonen och jag bokade två biljetter på studs! En till mig och en till min syster. Sen hakade lillstyvbror och kusin på.


  

Hon var bättre än jag någonsin hade vågat hoppas på! Jag tycker som många andra att hon är kanske Sveriges bästa artist. Lätt. Hon var hur som bättre live än på skiva, tycker jag! Fin var hon också, gillar toppen till tusen.


  

Lycklig blev jag när jag insåg att Carolina Wallin Pérez skulle spela samma kväll, efter Maggio, så det krockade inte! Lycka! Hon är så himla duktig och hela bandet var så tajt och hela repetoaren. Älska kyrkakustik och storheten på en kyrkscen.


 

Näst på tur stod The Ark. Fullt ös! Häftigt att ha sett dem, speciellt eftersom det är deras sommar som band. Det var fart och fläkt och såg mest ut såhär...


 

Men det är också fint.


Det var väldans mycket folk på alla tre konserterna. Jag hade superbra platser överallt och kvällen blev riktigt NAJS.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards