Ida -

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Ida - 9 augusti 2011 01:03

Idag åkte vi iväg till Skallbergsgrottorna och kröp. Sjukt roligt! Jag blev dynvåt för det regnade och allt var blött. Jag satte mig dessutom ner i en pöl nere i berget. Samt att det forsade efter bergsväggarna och droppade lite här och var, men det var det värt, alla gånger! Vi hade pannlampor och två kameror som sattes fast på hjälmarna. Spännade! Vi gick leden och när den tog slut så fortsatte vi en krypled innan vi såg dagsljus. Då riggade killarna toppankare och jag försökte få upp värmen. Hade som tur var med mig torrt ombyte :D Åt min banan och sen var jag på banan igen! Sen klättrade P och jag och A repellerade oss ner. Sjukt roligt, nästan roligare än att klättra! Älskar känslan. Här är några andra, rätt gamla klätterbilder.


     

Gillar äventyr!


  

Här är jag högst upp på berget!


Ovido - Quiz & Flashcards