Ida -

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Ida - 5 augusti 2011 14:40

Jag älskar mönster och färger. Klär mig alltsom oftast i både randigt och blommigt. Oftast är allt färgglatt också. Såhär njöt jag av Maggio, Carolina ooch The Ark.


 


     

Skor Vagabond // Shorts Nelly.com // Oversizetröja H&M // Väska (syns knappt) mammas gamla // Tennarmband från Öjebyn // flätat armband KappAhl

 

  Bättre bild på shortsen. (klicka för större bild)

Av Ida - 5 augusti 2011 14:28

Festivaltjej är jag inte riktigt, men såklart kan det vara massor av trevligt med det också. Här hade jag i alla fall en helrolig kväll!


Jag hade inte alls planerat in någon tur till PDOL. Skulle "bara" upp till Piteå för sol och kalas. Faktumet att Maggio skulle spela nådde mig på lördagsmorgonen och jag bokade två biljetter på studs! En till mig och en till min syster. Sen hakade lillstyvbror och kusin på.


  

Hon var bättre än jag någonsin hade vågat hoppas på! Jag tycker som många andra att hon är kanske Sveriges bästa artist. Lätt. Hon var hur som bättre live än på skiva, tycker jag! Fin var hon också, gillar toppen till tusen.


  

Lycklig blev jag när jag insåg att Carolina Wallin Pérez skulle spela samma kväll, efter Maggio, så det krockade inte! Lycka! Hon är så himla duktig och hela bandet var så tajt och hela repetoaren. Älska kyrkakustik och storheten på en kyrkscen.


 

Näst på tur stod The Ark. Fullt ös! Häftigt att ha sett dem, speciellt eftersom det är deras sommar som band. Det var fart och fläkt och såg mest ut såhär...


 

Men det är också fint.


Det var väldans mycket folk på alla tre konserterna. Jag hade superbra platser överallt och kvällen blev riktigt NAJS.


Ovido - Quiz & Flashcards