Ida -

Alla inlägg under januari 2011

Av Ida - 9 januari 2011 00:16

Tänkte göra ett bildkollage över året.. Men insåg att det blev lite rörigt...


  




Mitt 2010 har varit fullspäckat med fantastiska stunder, det har garanterat varit mitt bästa år någonsin!! Jag har gjort saker för min egen skuill och har mått riktigt bra!
Jag har flängt runt ovanligt mycket, jag har umgåtts med underbara människor, människor som gör livet ljust:)

Jag har haft möjligheter under 2010 som har fått mig att växa och framförallt tro på mig själv som människa.

Jag vill med detta tacka alla härliga människor som fyller mig med energi och kärlek! Ni är guld värda, tack!



Så jag valde att dela upp det också!

     

     


Tryck på bilderna för att se de i större storlek! 

Av Ida - 8 januari 2011 19:33

har haft på känn hela dagen att en sak skulle ske.. Fick för en timme sedan veta att det var så. Läskigt bra magkänsla jag har ibland!!


Sedan sa en kompis, som jag inte alls pratar med så ofta, en väldigt klok sak till mig idag!


"men vad har man att förlora egentligen... försöker man inte kommer inget att gå i uppfyllelse :):) Har man en dröm, vare sig den är liten eller stor så är det bara att kämpa, den enda som hindrar en är en själv"
Vilket är ganska logiskt, som jag egentligen vet själv också.. Men vissa saker är mer betydelsefulla när någon säger det åt en. Jag beundrar denna tjej otroligt för hennes kämparglöd och styrka!
Jag vill inte vara hindret för mig själv!
Av Ida - 7 januari 2011 11:39

I nästa liv får ni en årsresume! I nästa liv får jag ha roligt.

Den här veckan har inte gynnat mina studier. Men nu har jag dressat upp i skjorta och tajt kjol för att känna mig mer disciplinerad, för nu måste jag verkligen dyka ner i böckerna! S tipsade mig oma tt stäng av mobilen så nu är jag okontaktbar! Håller på att stänga ner det här också..



Av Ida - 4 januari 2011 10:08

Urk, jag känner mig sängliggandes idag. Vill ligga i sängen hela dagen i alla fall.


Dagens uppgift är färdigskriven, ska bara skriva ut den och ta mig till skolan innan tre (och vara med på seminariet) så är det bortgjort.

Dagens tidsplan är redan pajjad, men satsar på att komma ikapp! om jag tar mig ur sängen.. min sköna sköna säng! Kunde inte somna förrän efter tre inatt. Så jag är lite seg fast jag varit vaken ett tag nu.


kanske ska hoppa in i duschen en sväng, då kanske jag känner mig bättre!

Av Ida - 3 januari 2011 13:27

att reda ut kaoset på hatthyllan när man egentligen borde plugga. Mitt 2011 har inte börjat bra utifrån pluggperspektivet sett!


Jag har två böcker, två avhandlingar och en uppgift på 2-4 sidor att skriva till på måndag samt en til IMORGON. Var tog plugglusten vägen?


klockan 16 blir det bio med mamma :) sen måste jag planera upp veckan timme för timme!

Nu ska här bli ordning på allt!


bloggvärldens kanske vanligaste fenomen "årsresumén" kommer här i dagarna! När hjärnan har uttömts på all discilpin den kan åstadkomma.






Ovido - Quiz & Flashcards