Ida -

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

2010

Av Ida - 9 januari 2011 00:16

Tänkte göra ett bildkollage över året.. Men insåg att det blev lite rörigt...


  




Mitt 2010 har varit fullspäckat med fantastiska stunder, det har garanterat varit mitt bästa år någonsin!! Jag har gjort saker för min egen skuill och har mått riktigt bra!
Jag har flängt runt ovanligt mycket, jag har umgåtts med underbara människor, människor som gör livet ljust:)

Jag har haft möjligheter under 2010 som har fått mig att växa och framförallt tro på mig själv som människa.

Jag vill med detta tacka alla härliga människor som fyller mig med energi och kärlek! Ni är guld värda, tack!



Så jag valde att dela upp det också!

     

     


Tryck på bilderna för att se de i större storlek! 

 
 
Emma

Emma

9 januari 2011 14:39

Yay, jag fick vara med på ett hörn! :)
Kan knappt fatta att det är ca ett års sedan vi var i Paris... känns konstigt... något som nästan känns konstigare är att jag var där samma år som jag åkte till japan!
Ville också säga att jag hade en jättebra tid med dig i Schweiz, det var dem bästa månaderna på hela året och Paris helgen kommer nog alltid att ligga på top tio listan! ;) Kram

http://emmaolinsvensson.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

9 januari 2011 14:47

Jag gillar vad jag ser! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards