Ida -

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ida - 9 januari 2011 12:54

som faller från himlen nu i dagarna.. Igår föll det döda duvor från himlen i Italien.. Innan det, kajor i USA...


Och idag har det regnat här. Jorden håller nog på att gå under! det är ju i mitten av Januari för hela friden! Plusgrader gillas inte just nu..


Men det kanske är lika bra.. så jag får något plugg gjort idag. men saken är den att om jag inte är klar klockan fyra så är jag K.Ö.R.D Så därför slutar det här!


Av Ida - 9 januari 2011 00:16

Tänkte göra ett bildkollage över året.. Men insåg att det blev lite rörigt...


  




Mitt 2010 har varit fullspäckat med fantastiska stunder, det har garanterat varit mitt bästa år någonsin!! Jag har gjort saker för min egen skuill och har mått riktigt bra!
Jag har flängt runt ovanligt mycket, jag har umgåtts med underbara människor, människor som gör livet ljust:)

Jag har haft möjligheter under 2010 som har fått mig att växa och framförallt tro på mig själv som människa.

Jag vill med detta tacka alla härliga människor som fyller mig med energi och kärlek! Ni är guld värda, tack!



Så jag valde att dela upp det också!

     

     


Tryck på bilderna för att se de i större storlek! 

Ovido - Quiz & Flashcards