Ida -

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Ida - 19 maj 2009 13:05

Hur kan detta vara möjligt??


S har fått min bloggadress!! ;P

Snart är den inte så anonym som jag ett tag ville ha den^^ 


Men varsågod och läs S..  




Av Ida - 19 maj 2009 00:26

Varför är det så svårt att acceptera hur man är..

Jag har inte tänkt så mycket på min vikt och hur den har förändrats senaste året.. Men i höstas då jag var hos läkaren.. Så hade jag tappat MÅNGA kilo.. Eller inte många och många.. men de räknas på två händer..

Men tänkte väl inte så mycket mer på det.. Sen i helgen då jag tog fram mina ljuvliga sommarkläder så fick jag för mig att jag skulle prova en an mina "finaste" klänningar..

Den har inte passat på två somrar men nu fick jag igen dragkedjan.. Och den satt snyggt!! Jag var inte intryckt i den!

Dessutom satt jag nyss och kollade igenom några 1års gammla bilder.. Och jag var stor, mycket stor! Inte för att pika ut storvuxna människor (som jag känner mig som ibland..) men då fattar jag varför den där gravida kvinnan en gång frågade mig om jag också var gravid..


Varför måste det vara så svårt att se sig själv gå ner i vikt? Varför måste det vara någon som man sällan träffar som måste säga "vad liten du blivit", eller "vad smal du är!"..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards