Ida -

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Ida - 4 maj 2009 11:56

ja, jag gjorde slut i lördags.. med min mobil..

Blev lite irriterad på de negativa sms.en jag fick.. så jag gjorde slut.. Eller egentligen tog vi bara ett uppehåll för ganska snart efter att jag lämnat den på ett bord och satt mig för att spela Alias ;) så bad jag L ge mig mobilen.. Han hedde ner den i bylinningen.. så det var inte så kärt återförenande :P Men vi blev ihop igen..  


Och jag vann Alias!! Så nu vet jag vad jag önskar mig^^ 

 Körresan blev en bra helg.. Mycket sol och skratt! Mysmyspys! Dock frös jag katastrofalt mycket första natten men hittade ett "trumtäcke" på lördagskvällen.. Så jag låg under sovsäck och täcke och full mundering. Det var VARMT!! Men jag sov gott iaf^^


Ikväll blir det extra körövning.. Spännande spännande!! Sedan på onsdagblir det kör-dans.. J ska äntligen få prova på!! ;P


Valborg var ju intressant.. Vi var några som åkte till Campus för att se den, trodde vi, stora majbrasan.. Den var inte så stor.. Inte så intressant heller, men då har jag provat.. Sen åkte vi ner till, trodde jag, fylleparken Öbacka.. Men vi var nästan helt ensamma!! Dock var det svinkallt för några.. Tur ändå att Laban-filten var med ;p Grillade litegrann.. Hade väl satsat lite större menmen det var trevligt ändå!


Jag har en fråga.. Flörta?! Vad betyder det egentligen?


Bästa sången just nu!! "Fields of gold- Eva Cassidy"



Du bist mein schnuggiputzi!!

Ovido - Quiz & Flashcards