Ida -

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Ida - 7 maj 2009 23:11

plugga på det nedrans provet tills imorrn!!


Jag är som säkert många av mina vänner vet, väldigt bra på att komma på att städa eller möblera om då jag egentligen verkligen borde göra något annat.. Idag var en sådan dag.. Började med att jag fortsatte måla på min vägg.. Och sedan började jag städa och sedan flyttade jag runt möblerna i mitt rum och sedan så bäddade jag rent, sedan drog jag elsladdar och sedan kom jag på att jag skulle ställa garberoben på ett visst sätt- i vinkel mot väggen. Sedan spände jag upp draperi mellan garderoben och väggen.. RIktigt nöjd!! Är nästan värt att ta kort på och lägga upp bilder här..

 Så nu ligger jag här i min nybäddade säng, under fönstret och lyssnar på de avslappnande vattendropparna som faller mot fönsterbläcket där ute.. Myspys... skulle bara ha varit i en husvagn nu.. Varmt utomhus och massa roliga människor och spel etc att umgås med. Längtar^^


Hoppas på solsken imorgon! Kanske till och med ska ta mig en funderare på om jag ska vara så hurtig och cykla till skolan.. njae.. nästa vecka kanske.. Men jag måste VERKLIGEN fara och träna innan veckan är slut.. Simma alltså :P när kan tänkas passa? Lördagsmorgon!! Ja, det satsar jag på!!


Var och solade i solarium för första gången i tisdags^^ Med systeryster.. Trevligt, kände att det gav resultat.. Speciellt innan solens strålar möter mina böjveck.. Jag är ju inte riktigt vuxen än..


Matte är ju spännande.. Men inte om man ligger ett kapitel efter och det är nationella prov om en vecka!! Man kan ju fråga sig om jag lever..


POLLEN!!!!  


Ida- the Depp

Ovido - Quiz & Flashcards