Ida -

Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Att njuta

Av Ida - 28 februari 2009 17:15

Nu sitter jag här i min älskade fjällstuga! :) Lånar pappas dator och internet.. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt?!?!


Jag fick "äran" att köra hela vägen hit^^ Det blev hur bra väder som helst efter Storuman. Så fjällen var så vackra och väglaget var så bra som det kan vara såhärårs..

Sedan kom vi till Tärnaby och tog en sväng på Tärnasport och kollade efter nya pjäxor, men inte fanns det några jag gillade i rätt storlek.. Så jag tvingade min pappa och syster att följa med till Fjällhotellets skishop- och där stog dem, som att dem hade väntat på mig!! Så nu har jag nya pjucks som jag ska inviga imorrn:D Men jag får nog sitta med på fötterna framför tvn ikväll ;P


Så här ser dem ut! Fina va !?! :D (Taget bakom våran finfiiiina stuga!) märks det att jag älskar allt som brukar ha med sportlovet att göra ?? :P

 
 
fia0411

fia0411

28 februari 2009 17:35

Gud vad mysigt....

http://fia0411.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards