Ida -

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ida - 12 februari 2009 18:53

Jag är otrogen med i tisdags... Den här dagen har varit snäppet bättre, måste jag erkänna..

Skitväder då jag steg upp, fick väl inte så höga tankar över hur dagen skulle bli=( Men så fort vi svängde av i robertsfors så lättade molnen, solen började gnistra i den vita (rena) snön! Hur lycklig kan man bli?!?!?! Åkte slalom hela dagen och det var GRYMT roligt! Insåg att jag inte är bra på puckelpist, men vad kan man förvänta sig första gången..? Jaja, öva, öva och åter öva.. Sedan har jag kommit på att jag ska hyra telemark på sportlovet för att testa.. Nån gång ska ju vara den första^^ (Vurpade ju med slalomskidor idag några gånger, och då har jag ju ändå åkt i 15 år.. och är bättre än "medelsvensson".. (enligt mig) )

...Så telemark ska jag nog prova på ändå^^



I går skaffade jag dessutom Facebook, senare än alla andra, som vanligt^^ Men det är bland det svåraste som finns! Fattar ju inte ett skvatt..?!?!


Men nu åter till packningen, för imorrn bär det av till Ö-VIKSMARAN! Dans står på schemat och jag kanske återkommer på söndag, fast då med nästan 16 timmars dans i fötterna (och resten av kroppen.. OCH knoppen!)


 Ha en glad alla hjärtansdag! Och tänk inte bara på att du eventuellt är singel.. Glädjs åt alla underbara människor runt omkring dig också!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards