Ida -

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Ida - 26 februari 2009 21:43

Peppar som tusan inför kommande veckan!! Jag ska uppleva det bästa med livet!

Det jag alltid har älskat och som jag alltid kommer komma ihåg!! Även då jag inte kan gå eller då minnet försvunnit så kommer jag ändå komma ihåg min barndoms vecka 10. Den vecka då jag har varit glad, njutit och älskat livet! Den vecka som alltid har funnits där för min själsliga ro. Jag ska njuta och leva livet!

 Med syster och pappa^^ Blir ju mitt sista "sportlov" så jag får väl passa på att ha ännu trevligare än vanligt! Solsken och knastrande vit snö är vad jag vill ha! Stjärnklar himmel på kvällen.. Bara ligga där i den vanliga snöhögen och kolla upp på fjälltopparna och se stjärnorna... drömmen...


Nu ska jag bara drömma vidare tills jag får uppleva det på riktigt på lördag :D (och packa färdigt^^)


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards