Ida -

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

sova under dans

Av Ida - 17 februari 2009 15:28

Ja, jag har sovit under dansen.. Inte medans jag dansade men då jag var på dans.. Jag vet PINSAMT!  men blir man trött så blir man^^ Då är bästa sättet att göra något åt saken och varför inte sova? Satte mig mellan ett bord fullt (både på och under) med väskor och en stol och där låg jag på golvet.. Tills jag höll på att skrämma livet ur en tjej då hon skulle hämta sin väska, eftersom jag hade gömt mig under Ls kofta.. Så då satte jag mig upp mot stolen och halvsov där istället.. Det är ganska omöjligt att sova då det är full rulle på scenen och dansgolvet (OCH HÖGTALARNA) ..


Men fredagen var så underbart bra så det går inte att beskriva! Dansade i princip hela tiden.. Dock kändes det ju såklart i fötterna redan efter 8 timmar.. Sedan till vandrarhemmet (Ingen kommentar..) och sova- sköööönt! Sedan upp till frukost vid 11^^ Sedan skjuts till stan (inte för att det var så långt, men man kan ju inte nöta ut fötterna i onödan..) Shoppade som vanligt mer än planerat, men använde redan ett av plaggen samma kväll.. Supertrevligt (och oändligt roligt!) sällskap..=) Sedan inhandling av mat, och farväl till A =( matlagning, powernap för E och L medan jag sällskapade med annat sällskap. (sedan så var jag ju extremt trött påd ansen istället..) Spännande lördagkväll, inte lika extremt bra som fredagen, men man kan ju säga att 8 timmars dans satt kvar i fötterna^^


Fick ovanligt många vackra kommentarer i helgen=D Dem värmer (fast jag inte tror på er jämt.. :p ) Inte för att det är så många som jag har dansat med som läser det här menmen..


GNUSS

 
 
Ingen bild

E

17 februari 2009 19:48

Lördagen var ju på tok mycket bättre än fredagen kära du ;) Och dessutom tog jag tag i mig själv och bjöd upp minst 8 nya ;) Stolt (a)
Och du var så söt när du sov - hihi! Nu tycker jag nästan vi laddar för lite fredag (a) :)
Tack för helgen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards