Ida -

Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Two souls searching for eachother

Av Ida - 10 februari 2009 22:26

Älskar idag! älskar tisdagen den 10 februari 2009!


Nyfiken?


Det här har varit en UNDERBAR dag! Varför kan inte alla dagar vara som den idag? Varför kan inte jag vara lika mycket mejsjälv som jag var idag? Känner mig uppiggad på något sätt..^^ Mysig dag.. Lovely day! kan jag få dagen att verka viktigare?  Nu då jag förmodligen har fått er att läsa så här långt eftersom ni läser det här så kan jag ju säga att det som ger mig mitt lyckorus idag är VÄDRET! det underbara vädret vi har haft idag =) minus åtta grader, skinande strålande värmande sol! Marken är vit och livet blir helt underbart! Jag NJUTER!


Ni trodde säkert att det var något mycket mysigare, men nej, det har inte hänt idag.. heller..


Njutning

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards