Ida -

Direktlänk till inlägg 24 november 2007

rösta...

Av Ida - 24 november 2007 23:35

Varför röstar ingen.. ?

Jag har endast typ tiotalet besökare varje dag, men varför vågar ingen rösta?

Det blir ju lite missvisande att bara jag röstar.. endast 1 röst hittills och den har jag gjort.. Så nu vet alla att det jag gillar mest är Slalom.

Har funderat att åka upp till tärnaby nån helg innan jul, men det är så dyrt att bo bara över en helg. Jag vill ju bara åka slalom, inte bo på värsta lyxhotellet. Jaja, får ta det nån annan gång, backarna här har ju redan börjar sprutas så dem öppnar väl snart, men det är ju inte alls samma sak att åka här..


Denna dag har varit seg, men rolig.. Först fika med minilumpentjejerna, sedan måsta jag stanna på stan för att min kompis buss går inte förens 22.00 å då går vi på filmstaden för att se vilka filmer som går, ingen som vi ville se gick så att hon skulle kunna åka bussen. Så vi ringer runt för att få med oss några folk, vilket inte går så bra, men det kommer en människa. Då går vi å kollar på Bokia, sedan nån klädaffär, å sedan middag på Frasses. Sen går vi till Megazone, spelhallen. Efter det går vi på ett annat cafe och sitter å babblar då en till människa kommer. Sitter där tills dem stänger då går vi till bion igen för att se efter att vi inte missat att nån film gick en annan tid lr nåt. (nån anledning måste vi ha haft för att gå dit.) Sedan sitter vi där och sen far en människa men det kommer en till.. sen sätter vi oss på ett annat cafe och babblar en stund. Sen var klockan 21.50 å vi går mot Vasaplan och bussarna. Väl hemma så blir jag galen på att min mamma har vart inne i mitt rum och möblerat om!! vad kan man bli annat än galen?

mitt rum = ingen annans rum


Å nu sitter jag och skriver detta i min ensamhet.. 

God Natt

måste handla julklappar imorrn(skyltsöndag, fast egentligen på fel helg)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards