Ida -

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Ida - 20 november 2007 22:37

Läste nyss vad det knepiga med besökstatistiken beror på..

jamen (vadhetternuigen?) jamen i alla fall, ja justja : Unika besökare!

Så hette det.. jaja.. jag fick förklarat det där för mig för ett tag sen ( typ då jag skrev det där inlägget om statistiken) hur det var, men tänkte att det inte var så eftersom det inte rakt ut stod " Unika besökare" lr nåt..

( och nej jag har inte somnat än, ont men jag har tagit alvedon, får se om det hjälper)

Kram    

Av Ida - 20 november 2007 21:58

ja, det här kommer att bli ett kort inlägg..

 Måste tillägga att jag har ont i munnen och lägtar efter att få somna, för då reflekterar jag inte över smärtan.

Och varför har jag ont i munnen då? jo, jag Ida har fått tandställning. Vid 17 års ålder... de flesta har ju det på högstadiet, hur många har det på gymnasiet. Kanske det ändå är bra att jag har det nu. Med tanke på om jag hade haft det då så skulle jag nog ha blivit mobbad eller nåt? Bättre självförtroende nu + att jag tror alla (de flesta) har mognat efter grundskolan, mer seriöst på gymnasiet. Beror nog på stor del att man får välja inriktning och förhoppningsvis göra nåt man tycker om eller inte hatar. (hårda ord??)Jaja.. nu har jag tydligen ändrat nån inställning så att allt jag skriver blir kursivt, trycker jag på "K" så händer det ändå inget.Nu orkar jag inte skriva mer, så godnatt.
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards