Ida -

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

The night light

Av Ida - 4 oktober 2011 01:44

Vilket underbart väder det var idag! Det firade jag med sovmorgon, spinningpass, besök på stan, sushitillagning, bakning, telefonsurrande och FILMKVÄLL. Rätt okej. Eller väldigt bra faktiskt!


Håller trots mina tunga ögonlock på att vända dygnet. Fel alltså. För det är nattvecka den här veckan och då duger det inte att gå och lägga sig i vettig tid! Så nu när den ovettiga tiden börjar rulla in har jag tänkt ge vika och lyssna på kroppens behov!


För övrigt har min kära mor lagt upp ett supergott recept i gästboken här i bloggen! Recept på en glutenfri kladdkaka. Ett superbt TIPS!

 
 
Ingen bild

mamsi

6 oktober 2011 21:21

Jajmänsan, sova bör man. Och ta en utepromenad i varma höstvädret. Besöka the dentist. Och äta med familjen. Och tycka synd om mamsi som fick punka i morse. Och föbanna den som kastat en ståltråd med konstig form som borrade in sig i bakdäcket under färden. Bläää. Tur att jag har en ömsint sambo som hämtade hem mig med vita faran. Sköt om dig. Tjing!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards