Ida -

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Ida - 20 oktober 2011 09:56

Brukar oftast sova som en KUNG. (Förutom när jag har nattvecka.) Brukar somna på några sekunder och sova tills jag vaknar, då är jag oftast så utvilad att jag bara hoppar upp ur sängen. Ibland går jag i och för sig tillbaka när jag inser att hela lägenheten är superkall, förutom under mitt täcke.. Detta är i alla fall min melodi när jag jobbar kvällvecka och inte alls behöver gå upp före middag om det nu skulle vara så.


Men inatt har jag inte alls sovit bra. Började med att jag satte på "somnamusiken" på Spotify. Det var längesedan sedan jag inte somnade innan listan var slut. Den tog slut igårkväll/natt. Vände och vred. Vaknade flera gånger under natten och morgontimmarna gjorde sitt allra bästa för att jag inte skulle somna om. Sov några minuter, vaken några minuter. Tänktänktänk. Har legat vaken i sängen och stirrat mig less på den alltför mulna himlen. Och så började det regna. Suck. Dusch och frukost på det här så kans jag är på banan igen!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards