Ida -

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ida - 27 oktober 2011 21:36

skönaste träningsvärk har placerat sig i min kropp! Benen och magen och bröstmusklerna håller på att tävla om vilka som känns mest men jag tror låren/rumpan vinner. Armarna är dock minst ivriga att visa några livstecken. Gäddhänget är kvar men det är inte högsta prio nu. Nu är det BENEN som ska orka mig i vinter och ge mig lyckorus! som hela kroppen kan njuta av. Hade varit lite mer motiverande om snön börjat falla. Men det kan jag inte påverka särskilt mycket. Men att jag är redo när det gäller - det är det bara jag som kan råda över! Därför körde jag en timmes "funktionell träning" igår. Sjukt jobbigt men ack så roligt. Och 75 minuters spinning idag. CHECK! Idag på jobbet gick jag som en jagvetintevad och klaade lite lagomt på min träningsvärk (speciellt när jag gick ner för trappan.) och jag vill inte ens fundera på hur det kommer kännas imorgon. På spinningen satsade jag hårt och "fjesade" inte.. så himla roligt! Benen sa ifrån med hjärnan styrde upp!


 

Ovido - Quiz & Flashcards