Ida -

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Ida - 23 oktober 2011 19:10


Av Ida - 23 oktober 2011 11:15

Äntligen tog jag mig i kragen och tog en bild på det ljuvliga vykortet som jag fick förra veckan av fina M. Hon gjorde min dag alla gånger! kanske till och med min vecka. Fint va?! ni skulle bara se baksidan!!

 

Av Ida - 23 oktober 2011 02:33

 

Nytt på toppen. Finfin lammullsmössa, lättmatchad och mysig!

Av Ida - 23 oktober 2011 02:25

Köket har varit mitt lilla projekt senaste veckorna. Möblerat om, skaffat ny kökslampa, lite nytt grönt och andra smågrejjor. Alltid lika roligt att småpyssla!

I fönstret står denna krydda, nämligen timjan. Väldigt fint och så luktar det så gott! Nedanför skymtar den gula stolen och våra fina gamla element.. 

 

Varför ha tråkiga plastploppar längst ner på persiennsnöret när man kan ha en tofs där? en färgglad prick hittade jag på gardinaffären häromdagen. Dock hade de bara en så snöret bredvid får vänta en stund på sitt uppiffande. Det här är för övrigt den första tofsen jag äger, bör firas!

  

Och rosorna står sig än! Om än lite hängigare än förra lördagen. Fina ändå!

Av Ida - 23 oktober 2011 02:10

Var i Tavelsjö och traskade i fredags. Det var strålande väder och utsikten från toppen var underbar även på hösten! Men finaste sakerna hittade jag på väg till toppen.. Sällskapet var lagomt road över min vilja att fotografera alla småsaker. Själv var jag väldigt exalterad!     

 (frost!) 

              

Ser ni isen?

Väldans vackert.  

Ovido - Quiz & Flashcards