Ida -

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Då det fortfarande var sommar

Av Ida - 11 augusti 2011 14:27

så åkte jag på världens spontanaste resa. Fick ett telefonsamtal på lördagskvällen-missade det. Ringde upp dagen därpå och fick veta att jag skulle åka till Ösd någon timme senare. Alla mina planer ställdes in och jag fick packpanik. Packade massa skrot och fick sedan hämtning. Åkte genom landet och kom sent om sider fram till ett somrigt Östersund. Har bara varit där på vintern förut.


Jag lekte rätt mycket med Ps kamera så vet inte vem som tagit vilka bilder men det spelar ingen roll.


Vi klättrade en del.. 


Och när man är tre får en alltid vila liksom, så då fotade jag..  


 Första dagen ÖSREGNADE det. Då spenderade vi några stunder i bilen och jag hade lite tråkigt.. Så jag fotade mig själv. Det här är taggen när vi är på väg till BODA BORG. Sjukt roligt! Jag var helt blåslagen efteråt, lätt värt!


Jag är alltid snygg!


Sen åkte vi till Skuleberget och klättrade svarta leden. Jag fick pinna på först...  


Men jag var för snabb så jag blev kastad sist i ledet.. Blev less och satte mig i selen och väntade.


 

Nöjd tjej uppe på toppen!! Där hade As familj dukat upp värsta picknicken! Hur goood som helst och den innehöll allt man kan tänka sig, mums!  


 

Återhämtning med kanske världens finaste utsikt. Magiskt!


Här är vi på väg ner från Skule, här ser ni en skymt av utsikten..


Vi hittade "grottan". Då var det bevisat också!


Åh vilken underbar resa!            



 
 
Ingen bild

Markus

17 augusti 2011 19:10

Såg du min sommarstuga och pool från toppen Ida?=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards