Ida -

Alla inlägg under maj 2011

Av Ida - 18 maj 2011 18:47

Bara bilder på mig från Björkliden-Riksgränsenresan! LYCKA.


   

Årets fail-bild men likaså frän ändå!


 

Tävlade gjorde jag också! Grymt bra nöjd över min insats!


 

Före kommentaren "Se inte så död ut!"


 

Efter kommentaren "Se inte så död ut!".


 


Inte jag, men utsikten tack vare att jag såg död ut.


GRYM RESA!



Av Ida - 17 maj 2011 00:39

just nu! Ååh, glädjen inom mig går inte att ta fel på, livet är på topp! Även fast jag vet att dalarna kommer så lever jag i nuet och njuter av alla toppar! Alla är så underbara och jag har haft mitt bästa kalas någonsin! (förutom mitt typ 10-årskalas som jag och min syster hade tillsammans på badhuset i Lycksele, alldeles själva med våra kompisar.) Men det är förmodligen det kalas som jag kommer uppskatta mest i framtiden! Lövely människor var här och surrade och trivdes. Så tolkar jag det eftersom de flesta inte åkte förrän vid 23. Och jag bara njöt! Kram på er alla!

Av Ida - 16 maj 2011 15:37

Sitter här alldeles tårögd. Folk är så fina! Kommer bli en toppenkväll!



Av Ida - 16 maj 2011 00:44

fyller jag år!!


därför har jag bakat några tårtor.. OCh helgen firades med andra kalas! Himlla skoj :)

 


Grattis till mig!

Av Ida - 11 maj 2011 22:18

jag har haft många fina människor runtomkring mig i helgen, fint också att de har varit så bra på att ta bilder! Hjärtligt tack till dem :)


         


Äkta livsglädje! kärlek åt allt

Av Ida - 10 maj 2011 22:38

att förklara resan med ord. Annat än att det är bästa resan, helgen, skidåkningen och stämningen i HELA MITT LIV. Bilderna (som jag snott) får tala för sig själva!


 

 

 

 


jag är med på alla bilderna om ni inte redan märkt det. Sista bilden reflekterar på hur jag ser ut nu/igår. Bli inte rädda om ni ser mig!


Tjoflöjt!

Av Ida - 9 maj 2011 04:28

Jaaaaaaaaajjamen! :D

Av Ida - 4 maj 2011 10:31

skrattretande när en telefonförsäljare ringer till mig, frågar mig efter mitt internetabbonemang och sedan efter en stund frågar vad jag heter?!?! Haha, samtalet blev kortlivat efter det :..


Annars har jag hunnit jobba, sova lagomt,träna och få maskindiskmedel i ögat. Kan även kallas en twist på vardagen, snabbt uppkommen panik, slöseri med kranvatten/dricksvatten. Måste bara försäkra er om att mitt öga mår bra nu!

Det har även haglat lite nu och då senaste dagarna, men det kan väl ingen ha missat inte de med fejjan i alla fall. Alla verkar så chockade men snö i maj hör ofta till. Jag harfått massa nya nicnames på jobbet och de flesta är bara roliga- det bjuder jag på! Jobbar med så härligt gäng!


Packningspaniken har ifunnit sig i några dagar och nu tror jag att jag är klar. ska bara kila på stan och inhandla det sista. Det vill säga en korsordstidning och frukt!


Sen är jag faktiskt snart på väg! 21 kväll bär det av till nya höjder!

Ovido - Quiz & Flashcards