Ida -

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Ida - 30 maj 2011 13:54

Jag är sämst på att se film. Därför var jag "bjuden" på "filmkväll" i lördags. Av två stycken som ser film och är helt oförstående över enligt dem min alltför korta lista över skådade filmer. Hade med mig två flickor dit och ett lass med godis. Vi såg första Bournefilmen. Den var bra. Äventyr utan att vara alltför läskig eller spännande. Klipsk film skulle jag säga. Och jag överlevde den! Sen skuttade flickorna iväg för att se Maggio på Corona så jag hängde kvar och såg Sherlock Holmes med grabbsen. Imponerande film. Att de kunnat göra kulisserna så bra och det såg ju ut som att filmen var inspelad på 1800-talet! Jao. Även den nog spännnande och även rolig. Nu har jag alltså två filmer till på min lista. Och restena av Bournefilmerna ska ses inom en snar framtid!


Det största samtalsämnet var ändå vad jag gör när ALLA andra ser film? Svaret har vi inte klurat ut och min fråga är när HINNER alla se film?


Svar mottages på båda frågorna :)



Ovido - Quiz & Flashcards