Ida -

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ida - 25 oktober 2010 00:55

PÅ INTERNET!! DET HAR VARIT SUPERSEGT I FLERA DAGAR, JAG PALLAR INTE MER!

Av Ida - 22 oktober 2010 15:00

När någon väljer att berätta saker för just mig, MIG!


Och när det är en sån härlig hemlighet, som får mig att bli så himla glad!

Ooooh! Vilken bra helg det här kommer bli..

Av Ida - 19 oktober 2010 15:50

Brödet som jag nyss har bakat smakar PopCorn!


Mumma!      

Av Ida - 19 oktober 2010 10:16

vad roligt det var att träna igår!

Hade ett leende på läpparna hela passet! Galet skoj alltså :D

Det blir det ABSOLUT fler gånger!!


kram

Av Ida - 18 oktober 2010 17:10

tänkt vara deppig nu.

Men jag är så HIMLA less på att det blåser här i stan! Blåser rakt in i ben och märg. Fy bubblarns!

Motvind åt vilket håll man än cyklar mot. Vägarbeten ÖVERALLT. Speciellt på de vägar jag ska cykla på. Dessutom så fungerade inte internet på förmiddagen. INte okej. Nu mörknar det och jag ska iväg och träna. Hoppas jag är på bättre humör efteråt.Man kan ju itne vara en surtölp!


nu, packa och plugga! Genus it is.



Av Ida - 15 oktober 2010 20:21

dag. Upp vid 8. Iväg vid halv 9. På sommardäck till vita norrbotten.

SNÖ! I LOVE! och sen MASSA annat..


Nyss fick jag veta att min mamma och pappa tappade bort mig på Ullared när jag var liten. Jag visste inte ens att jag varit där.. Har hunnit med att söka några kurser inför vårterminen. Och nu sitter jag bänkad framför idol, med vindruvor och mango! GÖTT!


ps, nu är det vinterdäck på silverblixten!

Av Ida - 14 oktober 2010 13:11

Har sovit kasst de senaste dagarna. Däckade i tisdags vid lunch och sov några timmar. Ändå var jag megatrött när jag kom hem efter jobbet och ändå sov jag jätteoroligt. Min frisyr har varit kaos hela veckan vilket enligt mig tyder på att jag sovit oroligt. Nu orkar jag inte sova dåligt längre. BLÄ.

Vaknade tidigt imorse och gick och simmade, skönt! Sen har jag faschinerats över snön och försökt plugga samtidigt. ingen bra CombO. Nu ska jag bara svira om, packa och sedan bege mig mot skola och seminarium, KOmmer gå KASST. Sen hem och en vända på jobbet innan jag får sova. Sen upp i ottan och bege mig norrut. Med sommardäck. Spännande!


kramhej

Av Ida - 14 oktober 2010 10:35

Ville bara berätta det!


JIppieYoJIPPIEYEY!   

Ovido - Quiz & Flashcards