Ida -

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Oh

Av Ida - 11 oktober 2010 00:04

I helgen har jag verkligen bara SLAPPAT.

Jag har tillochmed varit så lat att jag inte ens orkat göra mat, så då har jag åkt hem till mammsen och ätit. Eller det kanske är umgänget som jag saknar ibland.

Jag har så himla lätt för att bli rastlös.. Och tyvärr så brukar det inte leda till attjag tar tag och gör massa saker. Men igår så tog jag ändå tag i att måla några ramar. Det är så himla roligt att småpyssla! Men det tar ju för LITE tid. SÅ jag hinner ju ändå bli rastlös. Idag styrde mamma och syster fika på stan, jag fick sällskapa och blev till och med bjuden! GÖTT.

Nu skajag bara ta tag i att borra/skruva upp mina tavellister så jag kan ställa upp alla nymålade ramarna med alla fina foton som jag tagit!! :D


Imorrn skola! Nu, sängen..



Ovido - Quiz & Flashcards